Posts

Showing posts from November, 2018

Tempat menarik di Kuala Lumpur 2019! Rugi kalau tak pergi.

Image
Kuala Lumpur ni besar, tapi tempat mana yang menarik ?

Pernah tak kita pergi ke suatu tempat tapi taktau nak pergi mana. Bila dah balik baru dapat tau banyak tempat menarik dan best yang wajib dikunjungi . 
Masa tu mesti rasa macam nak menangis tak berlagu. Rasa macam sia- sia je..
Jadi, Cik Lisa tuliskan entri ini untuk berkongsi jawapan bagi soalan-soalan yang sering kali  di tanya bagi tempat menarik di Kuala Lumpur.
Cik Lisa akan kategori kan antara tempat- tempat yang menarik di dalam kumpulan supaya anda senang untuk membuat rujukan.
Mari kita mulakan sekarang. Dah bersedia ke semua ?


Tempat menarik di Kuala Lumpur Di bawah ini Cik Lisa ingin  kongsikan antara tempat- tempat yang menarik 

Tempat menarik di Kuala Lumpur waktu malam  KLCC (Bangunan Berkembar Tertinggi di Dunia)

KLCC menjadi antara lokasi tumpuan pelancong nombor satu di Kuala Lumpur. Jika siang hari, pengunjung  hadir ke menara berkembar ini untuk membeli-belah dan melakukan aktiviti riadah bersama orang tersayang.
Namun p…